maandag, juni 02, 2008

vervolg Ik wed dat ik het kan

Afgelopen zaterdag was de 1 na laatste uitzending van Ik wed dat ik het kan.
Aangezien de avond voor de opnames mijn oorspronkelijke uitdager al had aangegeven last te hebben van een oog, had ik Vernon geintroduceerd bij producent Masmedia als reserverijder, mocht Dijstra inderdaad teveel last van z'n oog hebben. Tenslotte kon Vernon wel wat promotie gebruiken, aangezien zijn driftcarriere in het slop dreigde te vallen. Toen 's-ochtend mijn oorspronkelijke uitdager ook nog eens in het mes liep en naar het ziekenhuis moest voor wat hechtingen, stapte Vernon alsnog in. Vernon is 1 van mijn beste driftvrienden, dus bij zowel winst als verlies was ik al blij. Vernon Zwanenveld ging de uitdaging aan. Net als ik moest Vernon de uitdaging aangaan in een vreemde auto. Uiteraard kreeg Vernon dezelfde oefentijd als ik en ook 2 pogingen. De teller bleeft steken op 23 en daarmee blijft mijn record nog ff staan. Alhoewel linksom driftend met een rechtsgestuurde auto en dan nog 27 op exact hetzelfde baan met exact dezelfde onderdgrond; ik moet het nog zien!. Tuurlijk wordt er momenteel volop geoefend, dus er komt een dag dat het record wordt verbroken en ook dan zal ik blij zijn, want de driftsport moet gepromoot worden en dat is belangrijker dan wie de meeste kwamkwammers kan doordriften. Helaas kon Vernon niet in de studio aanwezig zijn wegens een motorongeluk (Vernon, veel beterschap!).

http://www.rtl.nl/(/shows/ikweddatikhetkan/uitdagingen/)/shows/ikweddatikhetkan/components/uitdagingen/articles/driften_2_Vernon_zwanen.xml

Geen opmerkingen: