maandag, maart 09, 2009

Speedway Warneton

Op 12 en 13 april ga ik samen met m'n verse zwager en kameraad Mike weer eens speedwayen en wel op het schitterende en vooral snelle speedway Warneton in Belgie. In 2004 en 2005 heb ik daar 2 jaar een racingschool gehad, ik heb daar 2 jaar Lightning Rods gereden en 2 jaar Camso V8. Tevens organiseerde we daar destijds de 1ste driftchallenge van Europa, afijn good to to back, want daarzo hebben wij met afstand de allerleukste autosport tijd gehad van de afgelopen 25 jaar.

Mike gaat een prive car voor mij bouwen, dat is niet zo'n spannend iets, want we praten over een standaard klasse. Het is wel een beetje druk op de baan, want startvelden van 50 auto's is heel gewoon en de snelste start achteraan. Mike start altijd achteraan en aan het telefoongesprek te horen met de eigenaar Roland zal ik net voor Mike moeten starten. Dat zal me wat wordenm wat ze hebben allemaal nogal haast.

Het zal een Sierra 2 liter worden met RDW dus dat is dan wel weer vertrouwd. Het zal een prachtweekend worden samen met mijn oude vrienden van de speedway, we hebben ze veel te lang niet gezien!

Op 22 maart nog ff de Racing Show in Mons voor een drietal driftshows en dan gaan we ons weer eens bezighouden met echte autosport. :)

Geen opmerkingen: