zondag, september 27, 2009

100% Tuning Ahoy Rotterdam 2009

The biggest show returns

Het vetste, het coolste en het grootste tuning event van Nederland komt er weer aan. Op zaterdag 10 en zondag 11 oktober 2009 is Ahoy Rotterdam voor de zesde keer dé place to be voor elke tuningliefhebber. Met meer dan 400 showwagens, vette stuntshows in de action arena, de hottest babes, de laatste snufjes op het gebied van In-Car Entertainment in Audio Village en uiteraard vele stands met tuning en tuning gerelateerde producten.

http://www.ahoytuning.nl/content.cfm?c_id=424&site_id=2&main_id=162

In de Radio Decibel Action Arena zal ik wederom de presentatie verzorgen. Het programma zal bestaan uit demo´s van Raceplanet.nl met de Lamborghini Gallardo, Porsche 997 en 2 Mustangs. Daarnaast zijn de lowriders weer present en komt Demo Team Raalte driften met de Ascona´s.
Verder zal ook het driftkarten aanwezig zijn. Het driftkarten ben ik 2 jaar geleden opgestart in de Voltage te Tilburg, maar door mijn drukke baan en gezin, heb ik al die activiteiten een jaartje geleden overgedragen aan mijn goede vriend Rob McKaay, die met heel veel energie het driftkarten in Nederland promotoot en op de Voltage te Tilburg verzorgd.

Kortom, wordt vast en zeker weer leuk!

Geen opmerkingen: