zondag, september 06, 2009

Drukke week!

Naast mijn fijne job bij Mercedes Benz dealer Ruttchen, presenteer ik jaalijkse diverse events en shows in de Benelux. Dat kan varieren van huishoudbeurzen tot autosportevents, maar ook steeds vaker events vanuit Mercedes Benz. Ik had al eerder dit jaar de eer om samen met Hank Perre de introductie te doen van de nieuwe E-klasse. Nu weten ze daar al dat ik een beetje aan een stuurwiel kan draaien, maar nu komen er ineens events, waarvan ik denk: ook spannend en leuk om te doen. A.s dinsdag wordt de NAC-selectie gepresenteerd in de mooiste autoshow van Nederland nl. bij ons in Breda, op zaterdag het E DRIVE event waar diverse E klasses gedemonstreerd gaan worden (zal ik dan maar de E63 doen) en a.s zondag verzorg ik op een beurs in de Brabant Hallen in Den Bosch een productpresentatie file parkeren met een B-klasse en dat kun je volledig automatisch laten doen door de auto zelf of of de handrem, afijn zal ik beide manieren demonstreren? hahaha.

Geen opmerkingen: