woensdag, oktober 07, 2009

Terug op 't oude nest



Bovenste rij v.l.n.r.: Sjef Verhoof (trainer/leider), Lars van der Zeeuw, Tim Faes, Kian Kortink, Daan Tooten, Bas Dijckmans en Jaap Dijckmans (trainer/leider)
Onderste rij v.l.n.r.: Rens van de Wouw, Lars Verhoof, Fimme Weusten, Alvyson Bergmans en Bobbie Vorselaars.
Afwezig: Joep de Kort (trainer)


Na jarenlang bij sv.VOAB te hebben gevoetbald (van 6 jaar tot 30 jaar) moest ik in 1999 noodgedwongen door een nekhernia stoppen met voetballen. Dat deed echt enorm veel pijn, want dat samen trainen en op zondag voetballen, was zo tof. Afijn, mijn zus Janneke vertelde dat Bobbie geen trainer had, dus heb ik besloten om de F12 te gaan trainen. Mijn petekind Bobbie voetbalt er dus ook en het is zo gaaf om met de kleine mannen te trainen, te lachen en te spelen. De ouders zijn net zo fanatiek en ook super tof om al mijn maten waar ik zoveel trainingen en wedstrijden mee heb gevoetbald weer te zien. We zijn weinig veranderd, sommige wat kilootjes erbij, maar de humor is nog steeds ouderwets. De kantine heb ik nog niet van binnen gezien, maar dat zal snel gaan veranderen. Begint wel weer te kriebelen!

Geen opmerkingen: