zondag, maart 29, 2009

Introductie Nieuwe E klasse Mercedes Benz

Op vrijdag 28 maart jl. hadden wij van Ruttchen Autowereld de sneak previeuw van de allernieuwste Eklasse. In de ochtend stonden de 3 demo's er spik en span bij op kenteken en in de showroom stond de geschiedenis van de Eklasse in de diverse modellen opgelijnd. Samen met mijn collega Hank Perree deed ik de presentatie, maar het was lang geleden dat ik zo bloednerveus was. We hadden de presentatie super voorbereid en de klik was er duidelijk. Afijn, al met al werd het toch een behoorlijk succes, maar de geluidsinstallatie had beter gekund. De vele klanten vonden het schitterend en er is ook super goed verkocht uiteindelijk. Ook heb ik inmiddels in 2 modellen kunnen rijden, een 350 CGI en een 350 CDI, wat een kanonnen, maar vooral wat een comfort. We kunnen uiteraard niet wachten op het topmodel de E63 AMG.

Alvast een voorproefje van mij in een C63 op geheime locatie :)

Geen opmerkingen: