zaterdag, mei 03, 2008

RTL4 Ik wed dat ik 't kan




Zondag 26 april zaten er zo'n 860.000 kijkers voor de buis voor het nieuwe tvprogramma "ik wed dat ik het kan". Productiemaatschappij Masmedia had de zaken perfect geregeld, super profesioneel en vriendelijke mensen. De uitdaging was dat ik meer dan 20 komkommers driftend door kon snijden. Mijn good old beamer was net ff te oldskool, dus ik kreeg een auto beschikbaar gesteld door Vic Munninio. Bij het afladen kwam ik erachter dat de auto rechtsgestuurd was en aangezien het parcours linksom was, heb ik geen enkele komkommer uberhaubt gezien. Aangezien de uitzending als is geweest kan ik verklappen dat de uitdaging goed is gelukt; 27 stuks in 2 minuten en dat meteen in de 1ste poging; in tegenstelling tot het commentaar van Allard Kalf zijn de omgereden pionnen niet meegeteld. Al met al een prachtige ervaring en mooie promotie voor de driftsport.
Check out:
http://www.ikweddatikhetkan.nl/ en hierzo een directe link:


Ben benieuwd of iemand het kan verbeteren op hetzelfde parcours, met de pionnen op dezelfde afstand, op droog. In ieder geval was mijn record 1000 euro waard en iedere keer als iemand het niet haalt, komt er 500 euro bij.

Inmiddels vele leuke reacties gekregen, ongelofelijk!

Ik dank Masmedia voor de geboden kans, ik dank Vic voor het beschikbaar stellen van zijn auto en ik dank mijn trouwe sponsoren Pitbox, Fusion, Total Car Concept, Sparco, de Voltage, Yokohama, IMT en Stickercompany.

Geen opmerkingen: