zaterdag, december 26, 2009

28 december Weeze!

A.s maandag gaan we weer ff de beentjes strekken op Weeze, wordt inmiddels de 40ste keer op Weeze sinds 2004. Ook word ik dan 40 lentes, maar mijn verjaardag is al gevierd op 26 november, want toen zat ineens een kroeg helemaal vol met familie en vrienden om een verrassingsfeest voor mij te vieren. Zondag de 27ste gaan we eerst nog ff een half dagje sleutelen, want Mike moet een andere stoel hebben en bij mijn BMW moet een nieuwe koppeling geplaatst worden. Gelukkig komt Marc van Ocken helpen! Dus ff de kreeften, biefstukken, champagne eruit sporten en hoe kan dat beter dan driftend?! Gvd, 40 alweer, voel me helemaal geen 40 eerder 21, maar ja, ik kan nog een jaar of 35 driften, dus dat is ook wel weer een mooi vooruitzicht. Ik wens mijn bloglezers (stuk of 2 altijd :) een fantastisch gezond en liefdevol 2010.

Geen opmerkingen: